Follow Me @nilamodang

Tuesday 1 January 2013

closing entries - for December 31st 2012

hey, welcome 2013! there's nothing different to say. just be a great year for me, for my life, and for my love life!

and for 2012, goodbye. i really want to say it since everything got rough. i was strong enough to face all of the things i've been through. i was brave to make some hard decisions. thank you. you taught me so many things, 2012. thank you.

 

closing entries - 2012
 
january
sadar semuanya bakal berubah. berawal dari brownies green marble nya. inget bang?

february
3 sosok dalam 1 jiwa.  i was glad to have you.

march
life's what you make it, so let's make it right! we went wrong

april 
up! i was trying to be fine. sukses dengan mantra obliviate! dan ngalihin ke kuliah

may
mulai sibuk dengan persiapan UAS semester 4 dan diakhiri dengan Bandung.

june
diawali ketemu kamu bang, dan itu kali terakhir kita ketemu secara baik-baik dan terima kasih penggalauannya disaat aku harusnya seneng-seneng disana

july
that goodbye's word. yes. we ended. semester pendek, diterima di HIMA, ikut kepanitiaan ini itu

august
got some trouble with manda. had a super extreme fantasy with veto, fitra, disa, mumu, arbes, olan.

september
asc. kangen banget bisa ngumpul-ngumpul kayak gitu. somehow, tiap ngeliat foto ngerasa ga bisa masuk lagi ke sana

october
sibuk organisasi. akhir oktober, pertama kali kita deket, kamu ingat? tukar-tukar cerita, dan kamu nyampein maksud kamu ke aku

november
selalu jadi bulan terbaik yang aku lalui. surprise everywhere. ga tau kenapa, tiap nerima surprise, rasanya itu kayak kita lebih disayang dan lebih diperhatikan. dan kamu dil, 'we run the night'

december
everything got rough. aku ngerasa kamu jauh, ngerasa nemuin fakta, harus ya baca kondisi lagi? aku ga tau musti ngapain. somehow aku cuma mau ngebuktiin kalo kata temen" aku salah.

welcome 2013! what will be, will be. just be better!

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Duplicate Content Penalty Protection